Geçen sene saç ekimi yaptırmaya karar verdim. Birkaç firma ile görüştüm, operasyon hakkında araştırmalar yaptım, hatta birkaç kliniği ziyaret ettim. Esteworld ‘ün fiyatları bana pahalı gelmişti internetten araştırdığım kadarıyla, bu yüzden farklı bir kurumda saç ekimi yaptırmaya karar vermiştim. Ancak müşteri temsilcisi beni son kez aradı tekrar gelin görüşelim fiyatlar konusunda dedi. 7000 TL ‘den başladı benimle ilgilenen müşteri temsilcisi bayan. Ben bu bedelin çok yüksek olduğunu ve bu kadar para veremeyeceğimi söyledim. 6000 TL yapalım ortada buluşalım sonra dedi. Ben yine bu kadar para çıkaramayacağımı, operasyon için 5000 TL para ayırdığımı söyledim ve en sonunda kabul etti, bu bedele anlaştık.
Operasyonu 28 Ocak 2017 de esteworld ‘ de yaptırdım. Ekimden sonra tepe bölgesinin seyrek ekildiğini farkettim. Ekimi yapan kişi ile bu durumu konuştuğumda buralara dörtlü saç teli ektiğini yani her saç kökünden dört adet saç teli çıkacağını söyledi. Zaman ilerliyordu. Operasyondan sonra altı ay geçmişti, ailem, arkadaşlarım tepe bölgende seyreklik var ekim iyi olmamış diyorlardı. Yine bir gün Esteworld ‘ e gidip ekimi yapan kişiye kaygılarımı belirttim. Bu kişi bana kurum adına memnuniyet garantisi verdi, memnun kalmazsan düzeltme operasyonu yaparız, şöyle plan yapalım Ekim 2017 gibi ilave düzeltme operasyonu yapalım dedi, ben de kabul ettim. Ekim ayı geldi, bana çok acelen var mı çünkü bu aralar çok yoğunuz Etiler ‘ deki Esteworld ‘ de bir problem olduğundan dolayı oradaki hastaların bir kısmını buraya sevk ediyorlar dedi, ben de tamam çok acelem yok dedim, operasyonu Şubat 2018 ‘ e erteledik. Şubat ayı geldi, operasyonu yapan kişi ile whatsapp üzerinden konuşuyoruz, ”ben kurumdan ayrıldım, artık düzeltme operasyonunu ben yapmayacağım, Altunizade Esteworld ‘ de müşteri ilişkileri sorumlusu hanım var, onunla sizin müsait olduğunuz bir gün belirleyip düzeltme operasyonunu yaptırabilirsiniz, bir problem çıkması halinde benimle iletişime geçsinler, durumu müşteri ilişkileri sorumlusuna anlatırım” dedi.
Artık yeni bir süreç başladı, 6 Şubat 2018 ‘ de Altunizade Esteworld müşteri ilişkileri sorumlusu hanımın yanına gittim, durumu olduğu gibi anlattım. Bu hanım, operasyonun olup olmayacağına Altunizade Esteworld direktör yardımcısının karar vereceğini söyledi. Ben müşteri ilişkileri sorumlusuna nasıl yani ekimi yapan kişi düzeltme operasyonunun yapılacağını ve bunun için onay alındığını zaten söyledi dedim. İlk şokumu yaşamıştım. Müşteri ilişkileri sorumlusu ile birlikte Altunizade Esteworld direktör yardımcısı hanımın yanına gittik. Direktör yardımcısı bilgisayardan resimlere baktı, sizin saç ekiminizde bir problem görünmüyor, eğer düzeltme operasyonu yaparsak bunu ücret karşılığında yapabiliriz dedi, ikinci şokumu yaşattı bana. Ben, bu durumu kabul etmediğimi, zaten operasyonu yapan kişinin tepedeki hatalı ekimi kabul ettiğini whatsapp mesajlarımı açarak gösterdim. Direktör yardımcısı, zaten imzaladığınız sözleşmede “saç ekiminin yüzde yüz başarı ile gerçekleşememe ihtimali söz konusu olabilir” diye bir madde var diye bu maddenin arkasına sığınmaya kalktı. Ben de “bana ekimi yapan kişi Este World adına memnuniyet garantisi verdi, operasyonu ücretsiz bir şekilde yapmanız gerekiyor zaten tepe bölgesine az ekim yapıldı” dedim. Direktör yardımcısı onun söyledikleri kurumu bağlamaz, tepe bölgesinde kan akışı yavaşmış, genetik olarak dökülme olmuş olabilir demeye devam etti. Hiç de inandırıcı değildi.
Bütün bu olanlardan sonra Altunizade Este World’ e güvenmiyorum. Altunizade Esteworld ‘ de yaşadıklarımı anlattım ve bu kurumda saç ekimi yaptırdığım için çok pişmanım, hiç memnun kalmadım.