Öncelikle NEt paylaşımların ile forum kullanıcılarına fayda sağladığın İçin teşekkürler.
Memnuniyetsizliğin durumunda paylaşım yapmaktan çekinme, sonuçta siz bir hizmet aldığınız ve bunun karşılığında ücretini ödediniz, ekşm merkezinin bunu yanlış anlamasından çekinmeniz yersiz, asıl olan merkezlerin müşterilerinin memnuniyetsizliğinden çekinip ,endişelenip ona göre vaad ve hizmet vermesidir.
Fotolara bakınca ekimşni başarısız olmuş diye düşündüm , fakat ilk sayfaya gozattıgımda Ekim’inizin başarılı sayılabileceğini , problemin hernekadar daralan bir açıklığınız olsada 4500 greft sonrası 2.bir ekime gerek duymayacagınız vaadinden kaynaklandığı kanaatine vardım. Ekim öncesi halkarasında “silme kel, kaymak” diye tabir ettiğimiz kıwamda imişsiniz. Bu açıklığa bu greft ile süreciniz başarılı denebilir... kim beğenir kim beğenmez bilmem ama “başarısız “ demek haksızlık olur.
Paylaşımlara devam Ediniz, bence daha da iyiye gidecektir. Bu arada Finast siZin durumunuzdaki bir kafaya çok fayda sağlamaz diye düşünüyorum..