Pazarlaması en kolay ürün umuttur arkadslar.. hiç bir know-How , hiç bir pazarlama tekniği, bilgi ve altyapı gereksiniminiz yoktur bu ürünü pazarlamak İçin. Sürdürülebilir olması İçin gereken kalite olmasa bile yıllarca pazarlayabilirsiniz “umutu”. Çünkü pazar geniştir alternatif yoktur. Bu yüzdendir ki, üfürükçüler, bitkisel kanser ilacı pazarlayan aktarlar hep vardır , hep iyi kazanırlar.
Dostum harikasın müthiş özetlemişsin .. o değilde ben şimdi bu söylediklerinden ilham alarak sclinic tarzı bir yer açma arayışına girsem nasıl olur
prp ,mezoterapi,saç ekimi öncesi analiz ,iki dermaroller bir minox ,isteyene miracle losyon tabi adı kliniğin ismi olacak ,lazer tedavi hatta botox daha varda var.birde facebook instagrama reklam kastıkmı bu iş hayda hayda olur ama reklamı sağlam basmak lazım en az aylık 10 bin falan koymak lazım zaten tek gider reklam olur heralde
Birde gelenlerin bazılarını saç ekim merkezlerine yönlendirip komisyon kasılırsa bu iş tam olur şaka maka birde böyle klinikler türedi.saç ekiyoruz diye boy boy teklam kasıyorlar kliniğe gidildiği zaman başka kliniklere yönlendiriyorlar .adamlar tatil acentası gibi çalışıyor mantık aynı memlekette bilinçsiz face ve instagram reklamlarına kanan o kadar çok insan türediki ne yazıkki bunları gördükçe insanın nutku tutuluyor.
Geçenlerde karşılaştığım bir bayan gurbetçi estecenterda saç ektirmiş ,nerden buldun diye sordum googleye türkiyedeki saç ekim klinikleri yazdım ilk bunlar çıktı dedi.birde ben yazdım google a gördüm ki reklam olarak en üstte çıkıyor yani kadın en üstte çıkan reklama tıklamış ve burayı arayıp randevu almış sonucundada saç ektirmiş.o değilde estecentera bak sağlam yere reklam vermiş türkiyedeki saç ekimi klinikleri anahtar kelime bu valla helal olsun ne diyeyim.keşke reklamdaki başarılarını saç ekimindede gösterseler iki metreden kanal delikleri farkediliyordu o denli seyrekti yani.