Gönderen Konu: Cep Telefonu Tüketici Hakem Heyeti !!!  (Okunma sayısı 809 defa)

Sarhoş

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Cep Telefonu Tüketici Hakem Heyeti !!!
« : 31 Mayıs 2019, 20:20:00 »
Arkadaşlar merhabalar Saç ekim forumunda böyle şey sormak biraz garip ama,sonuçta bizler yardım etmek için buradayız :)  Birinci ayda migrostan aldığım xiaomi 8 telefonumu kapanma sebebiyle ritzy teknik servise göndermiştim.27. gün telefonu teslim aldım.20 iş gününü geçti lakin insanlık edip hakem heyetine başvuruda bulunmadım.Telefonun ana kartını değiştirmişler.Kargoyu bir açtım gönderdiğim hatasız telefonda Onlarca hatayla karşılaşdım.Telefonun ön camını,arka seramik camını derin çiziklerle defarmasyona uğratmışlar.Yani hiç bir hata olmayan telefonun anasını ağlatmışlar.Bilen bilir zaten çizik,darbe gibi olaylarda garanti kapsamına girmiyor.Bunun yanı sıra ses kısma tuşunun üstünde kasada 1 cm civarında metal gözükecek şekilde çizik bırakmışlar.Portre kamerasında tüy bırakmışlar.Bundan dolayı portre kamerası aşırı bulanıktı.Üstüne üstlük arka cam kapağı tam oturtamamışlar bundan dolayı kapak kısmı havadaydı.Yani bir telefon bu kadar hırpalanamaz.Ben yolladığımda bir tane ezik,çizik,darbe yoktu buna istinaden zaten garantiye aldılar.Aldığım gün tekrar kargoya verdim ve bugün görüşme sağladığımda telefonda bir arıza olmadığını tekrar tarafıma iade edileceği söylendi.Telefonu o şekilde yollarsanız aynı şekilde size tekrar yollarım.Tüketici hakem heyetine başvururum desemde,müşteri hizmetlerinin cevabı''Yönetici bu şekilde karar kılmış,Benim yapacağım birşey yok'' dedi.Özellikle ilk gönderdiğim günden bu yana değişim istememe rağmen anakart değişimi harici hiç bir işlem yapmadan tarafıma gönderecekler.kasasını değiştirseler yine razıydım.Ama telefonun yüzüne bakılacağı kalmamış.Henüz 3 aylık telefon.Şimdi ben hangi yolları izleyerek tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilirim ? Garantiye birdahamı yollayayım ? Burda benim suçum ne ? Ne yapmalıyız sevgili dostlar ?

Hasann06

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 839
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cep Telefonu Tüketici Hakem Heyeti !!!
« Yanıtla #1 : 31 Mayıs 2019, 21:47:29 »
telefone yeni olsa kargo açılımında durumu farkedip tutanak tutardın ama şimdi kullanışmıl olunca öyle bir şansın olmadı doğal olarak acaba kargodamı o hale geldi telefon nasıl o kadar hovarda davranabildiler telefona hayret bir şey.
benim anlattıklarından çıkardığım sonuç ancak tüketici heyetine başvurarak belki sonuç alabilirsin yoksa öbür türlü zor gibi geldi.sen genede telefon aç tekrar konuş istersen belki insafa gelirler.

Sarhoş

  • Full Member
  • ***
  • İleti: 104
Ynt: Cep Telefonu Tüketici Hakem Heyeti !!!
« Yanıtla #2 : 31 Mayıs 2019, 22:08:49 »
telefone yeni olsa kargo açılımında durumu farkedip tutanak tutardın ama şimdi kullanışmıl olunca öyle bir şansın olmadı doğal olarak acaba kargodamı o hale geldi telefon nasıl o kadar hovarda davranabildiler telefona hayret bir şey.
benim anlattıklarından çıkardığım sonuç ancak tüketici heyetine başvurarak belki sonuç alabilirsin yoksa öbür türlü zor gibi geldi.sen genede telefon aç tekrar konuş istersen belki insafa gelirler.
Hocam adamlara destan yazıp yolladım tık yok.Defalarca arayıp rica ettim kabul etmediler.Kargo firmasında kutu içerinde geldi imkanı yok çizilmenin.Zaten kargo firmasında imkanı yok çizilmenin.3 yıl kargoculuk yaptım ben.Kırık,ezik,patlak,çatlak çok gördük ama çizik hiç görmedik.Çünkü telefonu korunaksız yollasan bile adamlar poşete koyuyorlar ve taşıyan kuryede bunun telefon olduğunu elbet biliyor.O yüzden daha özen gösteriyorlar.Mecbur tüketici heyetine başvuracağım.Nasıl yapacağım hangisini şikayet edeceğim,servisimi,satıcı olanımı ? Burayı çözemedim.

sloocer

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 5693
  • Saç ekimi sonuçları
Ynt: Cep Telefonu Tüketici Hakem Heyeti !!!
« Yanıtla #3 : 10 Haziran 2019, 07:58:23 »
telefone yeni olsa kargo açılımında durumu farkedip tutanak tutardın ama şimdi kullanışmıl olunca öyle bir şansın olmadı doğal olarak acaba kargodamı oı hale geldi telefon nasıl o kadar hovarda davranabildiler telefona hayret bir şey.
benim anlattıklarından çıkardığım sonuç ancak tüketici heyetine başvurarak belki sonuç alabilirsin yoksa öbür türlü zor gibi geldi.sen genede telefon aç tekrar konuş istersen belki insafa gelirler.
Hocam adamlara destan yazıp yolladım tık yok.Defalarca arayıp rica ettim kabul etmediler.Kargo firmasında kutu içerinde geldi imkanı yok çizilmenin.Zaten kargo firmasında imkanı yok çizilmenin.3 yıl kargoculuk yaptım ben.Kırık,ezik,patlak,çatlak çok gördük ama çizik hiç görmedik.Çünkü telefonu korunaksız yollasan bile adamlar poşete koyuyorlar ve taşıyan kuryede bunun telefon olduğunu elbet biliyor.O yüzden daha özen gösteriyorlar.Mecbur tüketici heyetine başvuracağım.Nasıl yapacağım hangisini şikayet edeceğim,servisimi,satıcı olanımı ? Burayı çözemedim.

Hakem heyetine fatura ve servis kagıtları ile Beraber git onlar yönlendirir. %100 çözülür işin. Bir şeyi kanıtlamak zorunda değilsin o sorumluluk servise ait. BunarDa yazışmalarınızı da ekle dosyana ..

 

Facebook Twitter Instagram