Arkadaşlar merhabalar Saç ekim forumunda böyle şey sormak biraz garip ama,sonuçta bizler yardım etmek için buradayız
Birinci ayda migrostan aldığım xiaomi 8 telefonumu kapanma sebebiyle ritzy teknik servise göndermiştim.27. gün telefonu teslim aldım.20 iş gününü geçti lakin insanlık edip hakem heyetine başvuruda bulunmadım.Telefonun ana kartını değiştirmişler.Kargoyu bir açtım gönderdiğim hatasız telefonda Onlarca hatayla karşılaşdım.Telefonun ön camını,arka seramik camını derin çiziklerle defarmasyona uğratmışlar.Yani hiç bir hata olmayan telefonun anasını ağlatmışlar.Bilen bilir zaten çizik,darbe gibi olaylarda garanti kapsamına girmiyor.Bunun yanı sıra ses kısma tuşunun üstünde kasada 1 cm civarında metal gözükecek şekilde çizik bırakmışlar.Portre kamerasında tüy bırakmışlar.Bundan dolayı portre kamerası aşırı bulanıktı.Üstüne üstlük arka cam kapağı tam oturtamamışlar bundan dolayı kapak kısmı havadaydı.Yani bir telefon bu kadar hırpalanamaz.Ben yolladığımda bir tane ezik,çizik,darbe yoktu buna istinaden zaten garantiye aldılar.Aldığım gün tekrar kargoya verdim ve bugün görüşme sağladığımda telefonda bir arıza olmadığını tekrar tarafıma iade edileceği söylendi.Telefonu o şekilde yollarsanız aynı şekilde size tekrar yollarım.Tüketici hakem heyetine başvururum desemde,müşteri hizmetlerinin cevabı''Yönetici bu şekilde karar kılmış,Benim yapacağım birşey yok'' dedi.Özellikle ilk gönderdiğim günden bu yana değişim istememe rağmen anakart değişimi harici hiç bir işlem yapmadan tarafıma gönderecekler.kasasını değiştirseler yine razıydım.Ama telefonun yüzüne bakılacağı kalmamış.Henüz 3 aylık telefon.Şimdi ben hangi yolları izleyerek tüketici hakem heyetine başvuruda bulunabilirim ? Garantiye birdahamı yollayayım ? Burda benim suçum ne ? Ne yapmalıyız sevgili dostlar ?